kucukpamuk bende euthyrox kullanıyordum hamile iken tiroit yüksekliğinden,doğum yaptım kendim içmedim daha doğrusu araya kaynadı unuttum gitti ☺️ yakın zamanda kan vermeye gidicem o zaman sorucam inşallah🤦♀️ ihmal etmemek lazım tabi ama çocuktan fırsat olmuyorki gitmeye.