Selam anneler oğlum 10 ay 7 günlük sabah kızamık aşısı oldu bi kaç saat önce çok ağladı altını açtım vücuduna baktım heryeri kırmızı kırmızı nokta olmuş doktorumuzu aradım acile gidin hemen dedi gittik Zyrtec şurup ve Dekort ampül yazdı.
Başına gelen var mı ? Ne kadar sürüyor bu ? Umarım hemen geçer kaşıntı yaparmış vücudu doktorun dediğine göre 😔