Kızlar bebeğim 10 ay 15 günlük doğru düzgün birşey yemiyor asla günde 2 veya 3 öğün yiyor zorla oda yedikleri de ya çorba yada bisküvi maması sık emiyor ama uzun emmiyor bir iki dk çekip bırakıyor parmak gıdaları asla kabul etmiyor eline verdiğim zaman ya ufalayıp atıyor yada tükürüyor çok moralim bozuluyor bu duruma yetersiz beslendiğini yetemediğimi düşünüyorum bu durumu yaşayan varmı yada çözüm önerisi olan lütfen yardımcı olun 🙏