aydose Arkadaşlar bebeğim 2 gün sonra 40 günlük olacak ve 33 haftalık doğdu premature 3 hafta hastanede kaldı eve geldi gayet iyiydi son 1 haftadır acayip gazı var ne gecemiz kaldı ne gündüzümüz doktor bir sürü damla yazdı ve kimyonlu Rezene çayı verdi bunu kullanan varmı bu çay kafamı karıştırdı daha çok küçük bir zararı olmasın :( kullanan ve faydasını gören varmı ?
hilalvrc aydose siz kulanıcaksanız yok tabi kullanın ben kimyonu kaşık kaşık yiyordum valla hemde rezene sütünüzün kalıtesini artırır
cilemcskn aydose Ben kullandım çok faydasını gördüğümü söyleyemicem ama rezene az da olsa rahatlatıyor. Nurse harveys kullandım o çok rahatlattı.
Zeynepelcin aydose rezene emziren anne çayı kimyonlu rezene duymadım ama ben kimyonu yemeklerimin ustune döküyorum bir zararı yok faydası var bence
aydose cilemcskn bana da doktor çocuk Rezene kimyonlu yazıyordu eczaneden aldım ismini tam hatırlamıyorum ama kullanmaya korkuyorum çok küçük diye :(
Fatma_mav38 Arkadasim sana tavsiyem metsil damlama kullanman benim kizimdada gaz sorunu vardi ve kullanmadigim ozel bitkilesel gaz damlamasi kalmadi hic biri fayda etmedi en son doktorum metsil damla vermemi onerdi o gun bu gundur kullaniyorum kizim suan 9 aylik simdi bire veriyorum arada yediklerinden rahatsiz oluyor kullanmani tavsiye ederim
aydose Fatma_mav38 babada verdi o damladan şuan 3 tane gaz damlası var günlük kullanacağım birde Rezene çayı verdi hepsi bana çok geldi korktum açıkçası bugün kullandım hepsini ama işte beni düğündürdğ daha çok küçük 3.400 gram :(
aydose Tatlican evet bizimde çok gaz damlamız var artık damlaları bile karıştırıyorum hangisi hangisiydi diye :(
mahfat Tatlican bende bebeğime gaz damlasida veriyorum az bişi kimyon çayi yapıyorum şeker koyuyorum günde bir çay kaşığı veriyorum anca öyle rahatliyor
Dlkuzn aydose yarım cay bardağı kaynar suyun içine yarım çay kaşığı ile kimyonu at demlensin o kimyon suyun dibine çökecek zaten ılık olduğu zaman iki çay kaşığı bebeğe içir hiç bisey olmaz ben içirdim 4 aylık olana kadar suan 6 aylığız
Busraecel aydose Ben cay olarak değilde kendim aldım rezene ve kimyonu çok az şekilde demledim 1 cay kasigi içirdim gaz için özellikle kimyon çok faydalı kendimde kimyonu demleyip içiyordum çok şükür hiç bi gaz problemimiz olmadi
aydose Busraecel peki bebeğinize verdiniz mi kimyonlu çaydan ? Bi zararı olmadı değil mi ben hala veremedim çayı aldım araştırmaktan resmen veremedim hala :(
Busraecel aydose canim ben hazır cay vermedim kendim top kimyon ve rezene aldım attardan onları demledim de verdim hazir çayın içinde katkı var mi bilmiyorum 2 kızımada vermiştim ikisinde de zararını gormedim
elfgokce aydose hiç bir zararı yok. Benimde öyleydi. Ben hala içiyorum. Rezene çayı, anason çayı, kimyon karıştırıp içiyorum. Ama en iyisi masaj. Dene be gör. Youtube gaz masajı yazınca çıkıyor. Ben hala öyle çıkarıyorum
elfgokce aydose sancılanıp deli gibi ağlarsa bebe yağı sürüp karnına yapabilirsin. Bazen uğraşıyordum yarım saat. Çıkarınca bayılıyordu hemen uykuya geçiyordu yenidoğduğunda yavrum