MomK Dünden beri emmesi güzel olduğu halde çiş sayısı çok azaldı normalde bezindeki çizgiyi hep doldururdu şimdi bakıyorum yarısına kadar gelmiş hep 3 ay 15 günlük şuan normalmi acaba doymasa ağlar diye düşünüyorum ama herhangi bir huzursuzluk yok