Elifahsen35 ben bu ataktan ömce uyku eğitimi vermiştim o kurtarıcım oldu ama şunu söylemeliyim evet benimde uykuya geçişlerim çok zor 1 haftadır özellikle gece asla almıyorum yataktan seviyorum elimle oynamasına izin veriyorum mayısınca tekrar elimi çekiyorum ağlarsa çok fazla ben buradayım annecim diyorum bazen kucağıma alıp 3 dakika falan sevip tekrar yatırıyorum ama onun dışında hiç almıyorum 1 saati buluyor uykuya geçisi ama yapacak bir şey yok bu da geçecek diyorum başımda bekliyorum tam dalmak üzereyken çok huysuzluk yaparsa daldıktan sonra çıkıyorum bazen 15 dakika uyuyup ağlıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum öyle uyuyana kadar 1 saat göz teması da kurmuyorum konuşmuyorum da