42 gün önce sezeryan oldum bel ağrım hala geçmedi bebeğmi kucağıma alırken bile zorlanıyorum çok fazla. Beşiğe dahi eğilemiyorum. Doktoruma yazdım kas gevşetici krem veya fizik tedavi önerdi. Benim şuan fizik tedaviye gitmek gibi bir vaktim yok sizin önerebileceğiniz bir şey varmı ? Çelik Bel korsesi kullansam iyi gelir mi