Bayanlar selam.. kızım 3 yaşıma girecek10 gün sonra doğduğundan beri eşimin mesleği gereği asla asla düzenim olmadı farklı şehirde ailemin yanına gidip geldim tabi yakın olunca bi anne bi kaynana darmaduman .. evde olduğum zamanlarda gece korkuyordum ben uyumayınca kızımda uyumuyordu.. şimdi 2. Bebişim oldu saat 9 maks 10 d uyuyor sabah 7 de ayakta . Kızım ama asla düzene girmiyor 😭 sabah erken kaldırsam öğlenden sonra geç saatte bi şekilde uykuya dalar ve imkanı yok kaldıramam . Veya hiççççç uyumaz geceye kadar.. bende uyku damlası aldım ama kıyamıyorum vermeye ama veriyorum düzene sokmaya çalışıyorum ama olmuyor ne yapacağım yardım edin bazen bebeğim sabaha kadar 50 kere uyanıyor onu bi şekilde sabah geri uyutmak kolay oluyor emzirip bu sefer biraz daha uyuyayım diyip kzımı kaldırmıyorum kaldıracağım zaman aslaaaa kalkmak isyemyşpt gece çok zor uyur gündüz uyumaz çok karışığım lütfen akıl verin … ne yapaym nasıl düzene sokarım