elfgokce Ağladığı için mama verdim. 130 ml mama içti. Beni emmemesinden yaklaşık 4 saat geçti
4 saat aç kaldığı için bu kadar mama içmesi çok normal. 50 cc süt çıktı demişsiniz. Bebeğin emdiğiyle sizin sağdığınız sütün miktarı bir olmaz. Bebek emdikçe süt gelmeye devam eder. Bebeğiniz fazlasıyla kilo almış bence sütünüz gayet yeterli duruyor. Doktora danışmadan mama vermeseydiniz keşke ilerde meme reddi durumu yaşar pişman olabilirsiniz. Bir sonraki kontrolü bekleyip, alınan kilo sınırın altındaysa mama takviyesi yapardım sizin yerinizde olsam