Bebeğim 9.ayını doldurmak üzere 16 mart doğumlu ama henüz hiç dişi yok. Herkes geç çıkması daha iyi diyo siz ne düşünüyosunuz? Dişinin olmaması vitamin eksikliği ya da gelişim geriliğinden değildir dmi? İlk bebeğim sabırsızlanıyorum dişini görmek için