Kızlar bu ikinci çocuğum ilk kızımı emziremedim erken doğduğu için sütüm gelmedi. Bu kizimi da emzirebildigim kadar emziririm dedim ama 2 gündür emmiyor. 14 aylik olduk. Şimdi hiç tecrübem yok bu konuda acaba artık emmeyi bıraktı mı dersiniz ek gıda da fazla yemiyor kilo alımı da çok kötü 6 aydan sonra düzenli artış olmadı kafam iyice karıştı ya ne yapsam bilemedim sizlere sorayım dedim belki tecrübeli annelerimiz bana yardımcı olur😌