Bebeğinizin kilo alımı iyiyse, ayda 1 kilo alıyorsa sütünüz yarıyor demektir. Ki kilo alıyormuş bebeğiniz. Daha 18 günlükken 600 gram almış. 1. Ay sonunda 400 gramda alır tam. Sütünüz yarıyor belki aileniz bir anda hemen büyüyüp gelişmesini beklemistir. O şekilde olmaz ki zaten ay ay olur. Siz kimseyi dinlemeyin doktorunuz normal diyorsa normaldir her şey.