hlmhn Karaca’dan uzak durun ben onu kullanıyorum hiç memnun değilim. Beyni çok karışık ne yapacağı hiç belli olmuyor😀 bir bakmışsın çok kaynaşmış yakmış kahveyi sıfır köpük bir bakmışsın hiç çalışmıyor. Arada kafaya eserse güzel yapıyor sagolsun 😀 diğerini bilmiyorum ama Karaca’dan iyidir kesin. 3yildir kullanıyorum bi de bi kere garantiye yollamaya rağmen hala yapıyor yani Karaca’nın çoğu şeyini de tavsiye etmem zaten