Yaşına gireli 15 gün oldu. 12 ayın sonuna doğru başladı bu durumlar, hatta uyanıp saatlerce ağlıyordu naparsak sustursmıyorduk. ATam 2 hafta sürdü sonra yavaş yavaş uyanmaları azaldı ama gece uykusuna yattıktan 20-30 dk sonra uyanarak ağlıyo, tekrar gidip tekrar uyutmaya calısıyorum bu henüz geçmedi. Bir de bu gece yine yapmaya başladı sanırım diş vuruyor bu sefer de