Benim bebeğimde 5aylık neredeyse 2qydır var aynı durum yek yanağınsa sadece var Sağlık ocağına götürdüm ilk başta normal krem verdi fito diye bu geçirmezse tekrar gel dedi işe yaramadı gittik antibiyotikli krem verdi 10gün kullan sadece dedi O da işe yaramadı bende napcam bilmiyorum ne geçirir acaba