Bebeğim 19 günlük birçok defa doktor gördü hiçbiri bir şey demedi birkaç gün önce gittiğimiz doktor bu çocuğun testisleri neden koyu dedi bir baktı bana baktı sonra neyse annesi çok beyaz değilmiş dedi ki ben çok esmer biri değilim neyse aşırı siyahta değil çocuğumun testisi daha önce kimsenin çocuğunu da görmedim bana garip gelmedi o yüzden bugün de altını açarken kuzenim gördü bu çocuğun burası niye koyu dedi aklıma takıldı yaşayan var mı korktum eltimi aradım o da bizim öyle değildi ilk defa gördüm dedi temelli Moralim bozuldu ne yapmam lazım??