Oğlum 3 yaşında 4 gün önce çok pis düştü o günü hatırlamak bile istemiyorum😔kafasını kapıya çarptı anlının tam ortası kesildi hemen hastaneye götürdük tomografi çektiler çok şükür bir şey çıkmadı, sonra dikiş attılar 5 tane, yara çok derindi kızlar ne yapmam lazım iz kalır diyorlar nasıl en aza indirebilirim