inannur Kızlar bakar mısınız bu nedir yarın doktora goturcem bilgisi olan varsa söyleyebilir mi teşekkür ederim https://mutluresim.com/image/nxZIXB https://mutluresim.com/image/nxZQ2P
inannur Denizinannesi52 hayır kaşıntı yok 3 gün atesliydi bronşit olmuş antibiyotik kullanıyoruz 1 haftadır ateşten dolayı mı oldu ki diye düşünmüyor değilim koltuk altında da var biraz