14 aylık kızım çok sinirli yürümüyor hala yavaş yavaş adımlamaya başladı 2 haftadır gel kızım diyorum arkamdan ona sinir oluyor kasıyor kendini ellerini ayaklarını görseniz ellerini sıkıyor gözlerini yumuyor basıyor çığlığı kucakta onu taşıyacağım buna bile sinir oluyor oyuncaklarına sinir olup yapıyor ufacık şeyler de bile böyle ne bileyim küçükcük şeyde sinir yüklü 😂 normal mi bu kadar sinirli olması 😅