ipelya bişey olmaz ya sanmıyorum ben kullandım iki haftadan uzun. Burun temizliğini ben şöyle yapıyordum doktorun önerisiyle. Başı yukarda olcak şekilde sağa yatırıp sol burnuna 2ml sıkıyordum ne çok hızlı ne yavaş. Yine başı yüksekte yani eğimli olacak şekildeSola yatırıp sağ burnuna sıkıyordum.(dik pozisyonda da sıkabilirsiniz ama küçük olduğu için dik zor olabilir)Bi iki saniye elimle burnuna masaj yapıp burnundakikeri iyice yumuşattıktan sonra aspiratörle çekiyordum çok güçlü çekmemek lazım