Sevdaaalya Merhaba arkadaşlar hamilelikte yüzümde kahverengi lekeler oluştu 11 ay oldu geçmedi sizce hangi merhemi kullanayım bunun için cilt bakım rutininiz var mı
Miran1306 Sevdaaalya benim de sivilce lekelerim var her regl döneminde çıkar ve iz kalır illallah ettim biri bi şey desin artık 🥹
kezban_keles34 Miran1306 transparan sabun ve keçi sütü sabunu öneririm benimde vardı ergenlikte çıkmış hep iz kalanlar falan iki sene önce onlari kullandım biri gece biri gündüz şuan yüzüm tertemiz