esmanur433 öyle basit bir şey değil. Yelpaze bozukluktur otizm. Doktorlar bile yelpazenin eğer ağır tarafında değilse bir anda teşhis koyamıyor. Otizm olabilir de olmayabilir de diyorlar. Ama göz teması kurmayan, adına bakmayan ve 2,5 yaş civarı derdini sözel olarak ifade etmeyen çocuk çok büyük ihtimalle otizmlidir. Zaten tüm sıkıntı başlıyor. 2,5 yaşında bir çocuğun otizmli olup olmadığını %90 anlarsın ama 1,5 yaşında anlayamazsın….