umosko benimki de 3,5 ayını geciyor. Ben de zorlanıyorum oyalamak için . Ama bu aralar Beyaz gürültü ve yağmur eşliğinde piyano kurtaricim oluyor. Normalde ayakta sallamayi sevmezdi şimdi alıştı o sesler sayesinde. Emziğini veriyorum hemen o sesten birini açıyorum önüne oyuncaklar konuşarak yaklaşık 5 dk beni dinliyor gülüyor. Hemen sıkılacak olursa biraz kucağıma alıp pencereden etrafı izliyoruz sonra yerine bırakınca biraz mizmizlansa da eline oyuncak tutturuyorum 5-10 dk oyalıyor onu . Akşama doğru da kitap okuyorum kucağımda sallarken . Artık alışıyor tabi bazen huysuz oluyor kucaktan inmek istemiyor. Tuvalet bende de sıkıntı oluyor çoğu zaman malesef 😆 Onu da yine beyaz gürültüyle hallediyorum 😂