Babypolat Deletedmom_82 canım bunlar hemogram değerleri tek başına birşey ifade etmiyorlar başka test istendi mi ?
CatBoy Deletedmom_82 Bu sonuçta yalnızca hemogram var çok hafif kansızlık ve demir eksiliği var . Onun dışında sorun yok.
Deletedmom_82 Masalina12 belinden damla yapicaklardi 1000 de 1 bişey olur dediler 15 dakika öyle kalacakmış bişey olursa müdahale ederiz dediler kağıt imzalatmaya çalıştılar izin vermedim kan almalarını istedim 3 tüp aldılar
Rvydahuma Hemoglabini çok az dusuk ama elhamdülillah çok değil kötü bsy yok bence allahin izniyle korkmayın
Rvydahuma Deletedmom_82 kan ilacı veriyor musunuz çok önemli bir düşüşü yok bence ama yine de kan ilacını ihmal etme
Rvydahuma Deletedmom_82 bende ilk kızım da öyle yaptım bırak çürürsün dışı ver Allah herkesten uzak etsin lösemi oldu kızım kansızlık yapıyor tabi Rabbımin taktiri
Rvydahuma Deletedmom_82 ama ver lütfen günümüz şartları vermemiz lazım ondan bundan tamamlanmiyor değerler Rabbım yavrunu sana bağışlasın korkma ama bsy yok allahin izniyle