Kızlar bebeğim 15aylık ve hala eline çatal kaşık vermedim.
Çünkü ciddi yeme problemi var.
Zaten iştahsız çatal kaşık verince yerlere atıyor oynuyor ağzına götürmüyor. Bizim gibi olan var mı.. çok üzülüyorum hala çatal kaşık kullanamadığı için.
İnternette bu aydaki bebekler kendileri yiyebilir yazıyordu..