irmrdnmzz Oğlum 15 aylık, doğum yaptıktan sonra ne zaman öksürüp hapşursam veya kahkaha atsam idrarım olmasa bile akıyor önüne geçemiyorum bu durumun normalde bile ped takıyorum artık çamaşır yetişmiyor çünkü, aynı durumu yaşayan var mı?
Nefin irmrdnmzz ben de normal doğum yaptım ama böyle bir durum olmadı yalnız annem ve bir komşumda bahsettiğiniz şekilde öksürürken ve hapşırırken idrar kaçırma oluyormuş yani normal doğum yapanlarda bu durum olabiliyor. Annem yıllar önce ameliyat olmuştu bu sebeple
UcuBulunamayanBant irmrdnmzz doktora gitmenizee fayda derim bunun ameliyati var 2tane normal dogum yaptım hamileyken cok kaciriyordum korktum dogumdan sonrada devam eder diye şükür kızım suan 2aylik ama oyle bi sorun olmadi olsaydi direk ameliyat olurdum sanirim cok zorlu bi islem degil diye biliyorum
eylulsabahi_01 irmrdnmzz aynı sıkıntı bende de var maalesef hamileliğimin son ayında başladı doğumdan sonra hâlâ devam ediyor ve aşırı canımı sıkıyor . Bir ara fırsat bulup doktor a gitmem gerekiyor .
irmrdnmzz hnnl benim geldiği an sıkıntı olmuyor 1 saatte tutarım akmaz, sorunum idrar tutamamak değil, idrarım olmadığı halde öksürüp hapşururken hep akması:(
irmrdnmzz eylulsabahi_01 ben bu sebeple bir kez gittim doktora simir testi verdim bir de tek kullanımlık idrar yolu enfeksiyonu var mı diye bi ilaç verdi suya karıştırıp içtim, faydası olmadı, simir testimde temiz çıktı
eylulsabahi_01 irmrdnmzz bende doğumdan sonra soğuk algınlığı geçirdim oksurdugum sırada fark ettim ilk ve gitgide sıklaştı. Çok kafama takıyorum genelde çözümü ameliyat oluyormus
hndathn irmrdnmzz idrar kesesinizde ya da bunlara bağlı dokularda normal doğuma bağlı bir dejenere olmuş olabilir doktora gitmeniz de yarar var en doğru teşhisi o koyacaktır. 2 çocuğumda normal doğum öyle bir sıkıntım olmadı
gokceokur irmrdnmzz 2 normal doğum yaptım ne hamileyken nede sonrasında hiç kacirmadim.bence doktora görünün.