idiko danismanlik fln sacma bence…2 kizimi da full emzirip sifir mama ile buyutmus hem de calisan anne olarak soyleyebilirimki suan cikan miktar normal.zamanla sagdikca duzenli bi sekilde her sagim miktari artacaktir.inanin miktara cok takilmayin.3gun arayla gorumcemle dogum yaptik.aybi surede benden cok cikiyodu sagimda sutu.ama 6aylikken sutu kesildi.cunku duzenli ve istikrarli emzirmedi ve sagmadi.18 aylik kizim hala emiyor.oyuzden net bir sekilde soyluyorum ki duzenli sagima devam edin.gunduz sagdiklarinizi biriktirip birlestirip oyle dondurabilirsiniz.ise baslicaksaniz baslamadan 1 1bucuk ay once stok yapmaya baslayin.ben gunde 3 kez sagip birlestiriyordum stok icin.bu sekilde sutum de artti fazlasiyla stogum da oldu isteyken de sagdim tabiki.hic azalmadi bu yuzden sutum.1 yas dolana kadar sagdim.sonra sagimi biraktim.tatil oldu yanindaydim ztn.tekrar ise baslayinca ek gida yedigi icin sagmadim ama hala stokta sutum var.bitiremedim yaniii.ve hala emiyor