Dilara2107 bnim oğlum da öyleydi. Tutardı korkusuna kabız ederdi kendini ilk başlarda. İyice sıkıştırınca bağıra ağlaya yapardı. Sonra küçük ödüller verdm. Ağlamadan kakanı yaparsan parka gidicez, markete birlikte gidelim gibi. Sonra sonra alıştı çok şükür o süreç hiç geçmeyecek sanmıştım