sglkc Merhaba anneler kızım son günlerde sürekli kulaklarını kaşıyor kızartıyor artık iç kısmını. Doktor randevusu aldım gidecez ama bu durumu yaşayan var mı ne çıktı merak ettim tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim teşekkür ediyorum 🌸
Nevaninannesi sglkc diş yapıyor benim kızın da 3. Aydan beri kaşınıyor. İçinde akıntı yoksa sorun yok .8. Aydayız hala gelen dişimiz yok🫠
gulumut2307 sglkc o bzidede var ama bizim kulaklar kir damla veriyo doktor bi etkisini göremedim kaç defa götürdüm yarın gene götürcem bende napıcam bilmiyorum aşırı rahatsız oluyo
sglkc Nevaninannesi Daha önce de otit oldu 5 gün antibiyotik kullanmak zorunda kaldık acaba yeniden başlangıcı mı diye endişelendim ama umarım sadece diştir
sglkc gulumut2307 sadece kir bu kadar kaşıntı yapar mı illa bişey vardır diye düşünüyorum bende bakalım ne dicek
Nevaninannesi gulumut2307 kir bizde de var ama dr akıntı yoksa kir normal gözükenleri alın yeter diyor. İnş önemli bir şey değildir tabii