balcioglu Arkadaslar 5 aylıga yakın kızım var , bugün bir arkadasım geldi kızımla oynarken ayagını yere bastırmaya calıstı , o ayaklarını yukarıya çekiyordu , geç kalmış dedi bu konuda arastırmamda olmadı , sizinkiler kaç ayda bastı yere , kafam karıştı
Fidan06 balcioglu biz şuan 4.5 aylığız canım 4. Aya doğru başlamıştı benim oğlumda ama bilinçli yapılan bir hareket olduğunu düşünmüyorum arada bastırmaya çalışırken senin kızının gibi ayaklarını havaya çektiğide oluyor inat edip dikelmek istediği anlarda oluyor
Ayfa1608 balcioglu 3 aylıkken ara ara kaldırıyordum bi süre basıp oturuyordu. Şimdi 7.5 aylık tutunca 2-3 adım atıyor
Ebrarmor balcioglu benim oğlum da basmıyordu direk bırakıyordu bacağını doktora sordum 7. Aya kadar normal dedi, şuan 7 aylık basıyor