naimeylmz Çok tehlikeli bir virüs 1 hafta ile 10 gün arası yatırıyor hastanelik oluyor bebekler yemeden icmeden kesilip ishalden su kaybı yaşıyorlar mahvoluyorlar Allah korusun.
2 dozunuda yaptırdım 3 ay 14 günlükken ilk dozu 5 aylıkkende 2. Dozunu oldu. Hiç bir yan etkisi olmadı 1400 tl idi tanesi rotarix oldu.
Bütün aşılarını yaptırıyorum devlet, özel.