kivitoannesii 10.aya gireceğiz asla oyuncakla oynamıyor tek dersi emekleyip tırmanmak uzun zamandır böyle kaç tane aldım çeşit çeşit dönüp bakmıyor aktivite yapmaya çalışıyorum zihinsel vs renk falan öğretmek istiyorum tık yok arkadaş bana mısın demiyor
Zeyzey05_ kivitoannesii valla aynı canım bir sürü oyuncağı var beraber vakit geçirmek için oynayalaım diyoruz yook en sevdiği aktivite kumandayı kemirmek bu kadar gerçekten 😅
Cylnmiray kivitoannesii 16 ayliktan sesleniyorum asla oyuncak oynamiyo .mutfakta yemek yaparken oyalansin diye leğen kaşık filan veriyorum yok .bacağıma sarılıyor varsa yoksa kucak ..başka arkadaşlara gidiyoruz oradada benle oynamak istiyor hep böyleydi
delirmeceler kivitoannesii 26 aylık ikizlerimin türlü türlü oyuncakları etkinlik kartları var kartlar yırtılmak için var oyuncaklar ordan oraya atmak için sevmeyince sevmiyorlarmış onu anladım tv kesinlikle izlemiyorlar bütün aktiviteleri ev dağıtmak ranzaya tırmanmak yatakta zıplamak boyları uzadığı için dolapların içini dökmek daha yeni telefon ve tablet vermeye başladık 5 dk yaramazlık yapmadan dursunlar diye 2 videodan sonra hepsi atılıyor çözen varsa bizede yardım etsin
KaynanaYiyen kivitoannesii Üstte kalmadığı için kimse görmüyor. gönderileriniz aşağı iniyor bir şey yazdığınızda. mutlaka altına bir sürü yorum yazın kendiniz ki gönderiniz en üstte kalsın ki insanlar görsünler.