Aaaa1864 bizim 1 hafta oldu yaptıralı 3,5 aylık oğlum. Bardak koyup kremledik günde 3 defa. Hala da yapıyoruz ilk 14 gün öyle yapacağız. Zaten dikişler de yavaştan atmaya başladı. Sizinki 7 aylık olduğu için biraz hareketlenmistir bardak rahat olur mu bilemedim. Doktorunuz gerekli tavsiyede bulunur zaten size . Geçmiş olsun şimdiden ☺️