Kizlar bir aydan fazladır omzum köprücük kemigim agriyodu sağ kolumu hiç kullanamıyorum sabah akşam ağrı kesici yaptırıyodum.tutulma dedi doktor ama malesef iltihaplanma varmış o bölgede.uc aylık bebeğim 4 buçuk yaşında kziim var.bebegimi kucağıma alamiyorum,kardeşim kucağıma veriyor memeye tutturuyo.cok kötüyüm çok çaresizim ilaçlar fayda etmiyor. yarin genel cerraha gidicem nolur dua edin belki birinizin duası geçer de iyilesirim.Ameliyat veya daha kötü bişey demez inşallah doktor.cok kötüyüm çok yoruldum isyan etmiyorum daha büyük dertler var ama bebeğim ağladığında yataktan kalkamamak çok beni çok uzuyo çok acı çekiyorum.Agri kesici içmekten anbiyotik içmekten midem ağrıyor bebeğime de zarar veriyor..nolur dua edin yarın kurtulayım,bebeğimi kucağıma almayı özledim.kizim gece dua ederken Allah’ım nolur annem iyileşsin diyo sabaha kadar ağlıyorum üzüntüden:/