asaf23 Akşamları uyumaz devamlı emmek isterdi ama iki gündür sürekli uyuyor emzirmeye bile zor uyandırıyorum ve devamlı kusuyor normal mi
Okayss asaf23 akşamları uyuyorsa gündüz ve akşamı ayrıt etmeye başlamış olabilir ve arrık gece uykusu daha uzun sürebilir bizimkide öyleydi belirli bi saatten sonra gece uykusuna yatardı halada öyle
fyz81 asaf23 gece gunduz ayırt etmeye baslamsyır be bırakın uyandrmayın ruya ogunu yaptrın uyuması guzel artık geceleı buyume hormanı salgılansın
Okayss asaf23 bebişler uyuyarak büyüyor sen emzirmeye devam et 3 saatte bi uykusunda emsin hem sende rahat edersin biraz uyuyan bebek daha çabuk büyür
fyz81 asaf23 2.5 saatte bır emzırın 3 saatı gecmemesı ıyı uyanmıyor dıyorsunz cunku benım bebegın 2 satte bır uyanır tam gozunu acmaz mırun kırın yapar mesela gece ruya ogunu yaprım tekrar uyur
asaf23 Okayss çok teşekkür ederim peki kusması normal mi dün peynir kesiği şeklinde kusuyordu bugün normale döndü ama bugün biraz fazla kusuyor
asaf23 fyz81 çok teşekkür ederim peki kusması normal mi dün peynir kesiği şeklinde kusuyordu bugün normale döndü ama bugün biraz fazla kusuyor
Okayss asaf23 evet benimki hala kusuyor malesef mide kapakçığı daha oluşmadığı için fazlasını atıyor derler büyüklerimiz onu düşünerek kendimi rahatlatıyorum 🥲
fyz81 asaf23 fışkır tarzda kusmuyrsa normal fazla yedıgı cıkarıyor emzırdıkten hemen sonra yatırmayın bogazına gelmesın o peynır kesıgı sırtustu yarıyorsa bogazda kalır ben yuzustu yatıryorm yanda yatırabılırsız