Arkadaşlar gündüz bezi takmayalım 15 günü geçti geceleir takıyordum bu gece takmadım gündüzleri azda olsa kaçırmazlar oluyor gece bu süreçte bana düşen ne? Sık sık uyandırmalımıyım yoksa 2 kere uyandırsam yetermi? Sabah ya az çişli oluyor bez yada kuru oluyor tavsiyeleriniz bekliyorum