Nily Uykusuzanne walla cok iyi geldigi kesin Benm yavrumda kaka sorunu olmustu smadan simdi birazdaha iyi
Zeydbus [bilinmeyen] aptamil conformil kullanıyorum ama sanırım o da rahatlatmıyor yine ıkınmaktan bi hal oluyor çocuk 😔 acaba hipp mi alsam?
ikos58 Zeydbus ben golden goat ve aptamıl conformılı karıstırarak kullanıyorum cok ıyı gelıyordu. Eczanede kalmamıs dun bugunde kapalıydı aptamılı alamadık yavrum ıkı aksamdır kıvranıyor. Bu sekılde deneyebılırsınız
Uykusuzanne Peki bebeğinizin kilo durumu nasıl hipp pek aldırmıyor deniyo [bilinmeyen] [bilinmeyen] Nily ikos58 shdemir Alyask Zeydbus Ecemkusum
Zeydbus ikos58 conformil bize iyi geldi aslında gazını çıkarıyor hem alttan hem üstten ama yine de ıkınmaktan ölüyor resmen anlayamıyorum nedenini 🤦♀️ Çok isterdim anne sütü alsın sadece ama nasip değilmiş 😔
Zeydbus Uykusuzanne aptamil conformil ile kilo alımı iyi bebeğin 1 ayda 1.5 kilo almış ama gaz sancısı beni öldürüyor ıkınmaktan uyuyamıyor ki gazını çıkardığı halde sanırım bi de hipp deneyeceğim
TZA Uykusuzanne aptamilden geçiş yaptık aptamil kullanırken yavrum hep gaz oluyordu hippe geçtik gaz maz kalmadı
Deletedmom38 Uykusuzanne biz dogunca hastanede aptamil verdiler diye ilk aptamil kullandım bebisimin gazı bi türlü gecmedi hep huysuzdu sonra evolviaya gectim ve anında kesildi gaz sorunu. Conformilini bilmiyorum ama km aptamil kullanmıssa aynı sıkıntı mevcut
Ricitos Bize hastanede aptamil ve bebelac kullandılar. Ama biz akşam taburcu olduk ve nöbetçi eczanede hipp bulabildik onu aldık, sorunsuz kullandık. Ama doktor bebelac gold önerdiği için hipp biter bitmez bebelac aldık. Çocuk 2 gün gazdan öldü, hippe geri döndük. Hipp çok daha iyi