Çenem de baya bi ağrı kitlenme kütlenme vardı bugün hastahaneye gittim röntgen çekti doktor her ağzını açıp kapadıkça eklemler birbirine sürtüyor dedi mr çekilmen lazım büyük ihtimalle çenene sıvı enjekte yapmamız gerekecek dedi biraz korktum açıkcası nasıl olduğunu bilen varmı kızlar ameliyat gibi bişey mi çok ağrılı mı oluyor