Alya-Sena hayır kaymıyor, numara olarak değil ay olarak var oğlumun ayakları tombul olduğu için normalde ayakkabı bir no büyük alırım ama bu markada ayını tam alıyorum çünkü 3 farklı çıt çıt var oradan sıkıp gevşetebilirsiniz. Öteki türkü ayağında rahat durmaz. Siz tam beden alın 3 boyu denersiniz olmazsa iade edip büyük beden alırsınız. Memnun kalacaksınız dışarı da dahi kullandım yürümediği dönemler de ❤️