Bettulll valla bende arastiriken öyle diyen çok oldu ama bu eğitmen hiç öyle bir şey demedi mesela bazıları 3 dk bırak ağlasın diyen oldu ama Seyhan hanım hayır bırak ağlasın yok tabiki meme vermeyince ağlıyor ama hani onu sakinlestiriyorsunuz vs yani süreç cidden çok hatırlamıyorum ama bırak ağlasın gibi bir muhabbet olmadı . Birde Seyhan hanım ile konuşun isterseniz fiyat ve süreç ile ilgili . Ya bende zamanında çok zorlanınca uyutmak vs de şimdi herkesi çok iyi anlıyorum o yüzden uyku eğitimi ile ilgili her açılan posta dönüş yapmaya çalışıyorum