minikobebegim00 bence hiç gerek yok o kahve tarzı şeylere kesinlikle yememek bunun çözümü kızlar 🌸 ilk hamileliğimde 55 ile hamile kaldım 80 ile doğuma girdim 3 senede 65 kiloya anca düşmüştüm ama sabah akşam gece habire yerdim 🥴 2.ye hamile kaldım 65le 83le doğuma girdim. Dedimki tövbe ben asla yemem o süt olsun diye helvalar şerbetler falandı filandı ağzıma sürmedim sadece kayısıyı suyla haşladım içtim 5 lt yakın su içtim ve 6dan sonra sadece çok aç hissedersem kuru incir ceviz badem falan yedim. Gündüz yeme içmemi de sebze ağırlıklı yaptım. Süttüm hiç eksilmedi aksine foşur foşur maşallah. Bol su içiyorum zaten halen 8 ay oldu 56ya düştüm. Hatta espri olarakta hep şunu derim zayıflığın sırrı kesinlikle çok çocuk😂😂😂 ilkinden sonra bolca yattım ama 2. Çocuk sonrası yatış imkansız sürekli aktif 🥴 3.den sonra yok olucam galiba neyseki tövbeliyim 😂😂😂