tekbasimabakiyorum Bebişler ne zaman kafa üstü bir yerden inmeye çalışmaz ve o yerin yüksek olduğunu algılayıp geri geri inmeye çalışır?
Cennetkokulum___ tekbasimabakiyorum yaklaşık 17 aylıktan beri geri geri iner yatağımızdan. 16 aylıkken de yürümeye başlamıştı zaten.
ElizAzra642 tekbasimabakiyorum benim kızımda 15 aylık yüksekten pat diye bırakıyor kendini korkusuzca ili dk yalnız bırakamıyorum yüksek ne bulursa üzerine çıkıp atıyor kendini
ugurbocugu tekbasimabakiyorum benim oğlum 11 aylık olduğunda kendisi inmeye başladı. İlk önce koltuktan daha sonra yataktan. Ama mama sandalyesinden de aynı şekilde inmek istiyor tam bilincinde değil. Şu anda 13 aylık olmamıza 5 gün var.
sevvalaydn tekbasimabakiyorum benimki 11aylıkken başladı yüksek yerleri algılamaya yataktan mesela aşağı inerken tutunup kendini yavaşça aşağıya bırakıyordu
Cennetkokulum___ tekbasimabakiyorum bebekten bebeğe farkeder bu durum Siz egzersiz olarak yaptırın. Yüzüstü döndürüp elinizi üzerinden bırakmadan yavaş yavaş aşağı doğru indirin Faydası olur bence bunun. Bir süre böyle devam ederseniz alışır diye düşünüyorum
Yagmur_24 ElizAzra642 aşırı sinir bozucu biliyorum ama aynı zamanda eşşeekkk cadııı die sevesimiz gelmesin miydi🤪🤪🤪
sevvalaydn tekbasimabakiyorum tabi canım ama her bebeğin gelişimi farklı oluyor ya bunu iki yaşına yakın yapanlar da var daha erken yapanda olabilir 🫠
Sevde123 tekbasimabakiyorum benm kızım 14 aylık yüksek bir yere çıktığı zaman asla kıpırdamaz çığlık atıyor beni alın diye😂😂
bircanmom tekbasimabakiyorum eltim kızına 10 aylıkken öğretmişti. Misafirliğe bize geldiklerinde kızı tek başına yataktan iniyordu. Kızım şu an 8 aylık yataktan bakıyor boşluğu görünce bir kaç kez gitmekten vazgeçti ama bilinçli mi yaptı bilinçsiz mi bilmiyorum. Her gün koltuktan dönerek indiriyorum hafızasında kalsın diye ama bilmiyorum umarım erkenden başarılı olurum
Momyofthesun tekbasimabakiyorum 11 aylıkken yürüdü yürümeye başladığından beri geri geri iniyor asla kendini bırakmıyor ama yine de kazalar yaşanıyor tabii ki :/ şu an 14 aylık
Sumiree tekbasimabakiyorum biz bir yaşına kadar kendimiz öğrettik koltuktan yataktsn dönüp inmeyi ama öğrenene kadar göbeğimiz çatladı bir gün kuzenimiz geldi 3 ay var aralarında oda bir yaşına girmek üzereydi ertesi gün annesi beni aradı benim oğlum senin kızından ne öğrenmiş biliyomusun diye ne öğrenmiş dedim koltuktan inmeyi dedi 😅 yani önünde örnek olursa daha çabuk öğrene bilir 😂
EcrinMelek1- @tekbasimabakiyorum peki benim kızımı baş aşşaya indirmeme ne demeli 🤦 eyvahlar olsun kendi kendimin başını yaktım 😆😆
Sumiree tekbasimabakiyorum benim kızda öyleydi kısa yoldan hop aşağı 😅😅 sabır gerekli birde zarar vermeyecek sekilde bırakın düşsun misal çok yumuşak minder koyun altına düşmesine izin verin öyle öyle alışıyorlar
Dilararden Oğlum 1 yaşında, 10. Aydan beri yatak koltuk kendi inip çıkıyor dikkatli bir şekilde yavaş yavaş 🙏🏻
ElizAzra642 Yagmur_24 aşırı sevimliler tabi ama biryerlerine zarar verdiklerinde de bi o kadar can acıtıcı burnunu üzerine çok düştü suratı çizik ve morluk içinde geziniyor düşe kalka büyüyecekler tabi çok dikkatli olmalıyız bu dönemler 😊