remzye hep sargılı günde 2 kere yapmaya çalışıyoruz pansumanı zaten aktığı için yapıyoruz yani kuru kaldığı pek söylenemez bugün biraz iyiydi ama az akmış sargı bezi ıslandı anca üstüne geçmedi bitiyor şükür yani inşallah bitiyodur yarın 1 hafta olacak