nusretelif01 Arkadaşlar bugün oğlum sünnet oldu 2 ay 25 günlük sünnetten sonra doktor içe gömülebilir çıkar dedi ama bugün elletmiyor çok ağlıyor sizin de oldu mu sünnet sonrası bakımlarını nasıl yaptınız
zeynephifaaaaaaa nusretelif01 verdiği kremleri süŕüp sünnet olan yeri oynamalisin her bez degisiminde
nusretelif01 zeynephifaaaaaaa çok teşekkür ederim ama şu an dikişleri var dokununca ağlıyor hemen mi yapmam gerekiyor biraz iyileşince yapsam olmaz mı
kevserbiny Sünnet olan yeri hep geriye doğru dibine kadar ittirmeniz lazım yoksa yapılır uzun bir sürede altını aldıktan sonra falan hep geri ittirirnki yapışmasın. Şuan yapışmıştır ittirince kenarlarından biraz kanayabilir
nusretelif01 kevserbiny yok yapışık değil ittirince geliyor ama tekrar giriyor yeni olduğu için çok da bastırmıyorum canı acıyor