0904ayse benim oğlumun yanağında da küçücük nokta gibi bir şey belirp kayboluyordu en son çıktı ve bir daha geçmedi gittkçe büyüdü şu an bütün yanağını kaplamış durumda ve sürekli kabuk atıp dökülüp tekrar kuruyor berbat durumda gitmediğim doktor kullanmadığım krem kalmadı çok çaresizim benim mesajımda dursun burda belki önerisi olan olur :(