Forumda yazmıştım, 2.5 aylıkken diş çıkardı oğlum. Daha gaz derdim bitmemişti oysa. Ellerini ağzına sokuyor, salya akıtıyor ve de emerken memeyi sıkıp çekiyordu. Bana da diş değildir çok erken dediler ama şimdi altta iki minik beyaz diş ile gülümsüyor. Gaz etabını geçelim öyle geçelim diş bölümüne, biraz dinlenelim derken aradan çıkıverdi. Umarım senin de öyle olur. Sağlık ocağındaki ölçümlere ben de pek güvenemiyorum. 1 gün arayla oğlumun boyu kısalmıştı 2.ay kontrolünde 😂