Aybars_seyma olsun ya siz yine de yapın , çok çabuk geçiyor zaman. Çok çabuk büyüyorlar..ilkler özeldir derler ya. Bende birinci yaş doğum günlerinde salonu süslemistim zincir balonlarla, baş harfi balonu almıştım , yerlede bir sürü balon vardı. Masa örtüsü tabaklar bardaklar pasta bir takımdi. Parti malzemeleri satan yerlerden almıştım çoğunu. Fotoğraflarda anı kalıyor.