bayatkahve Merhaba Kızlar Kızım 1 haftadır acayip derecede çığlık atıyor. Hayatımızda en büyük değişiklik anneanne, dede ve büyük hala geldi, 10 gün kaldı gitti. Bu dönemsel mi ? Ne yapalım 3-4 aydır kreşe gidiyor. Orada da aynı şekilde çığlık atıyormuş.
Twinsmom-- bayatkahve Çığlık atıyor derken öyle huy olarak bağırıyormu yada ağlıyormu yani benim oğlumda çığrıyo oda huy olarak yapıyor bide gülüyor yapınca😅
Ecem__ bayatkahve sinirlenir gibimi ciglik yoksa oyun yapar gibi bagirmami.bizimkide yapiyor bu aralar nedense babasi gelince cok yaoiyor dikkat mi cekmeye calisiyor anlamiyoru. 19 aylik.
bayatkahve Twinsmom-- yani oyun oynarken istediği gibi gitmezse bir şey Diyelim kule yaptı kutular devrildi eyvahlar olsun
bayatkahve Ecem__ yani oyun oynarken istediği gibi gitmezse bir şey Diyelim kule yaptı kutular devrildi eyvahlar olsun Bir de okulda uyuma odasına girerken
Ecem__ bayatkahve ayni ya bizimde babasi eve gelince bagiriyor aaaa aaaa boyle kizmis gibimi sevincmi anlamadim gitti esim kiziyor yapma bogazin agricak diyor daha da yapiyor