-256106- 18 aylik bebeğim bezini ve üzerini degisirken çok ağlıyor,daha yatırmaya çalıştığımda aglamaya başlıyor neden kaynaklanıyor olabilir?Yaşayan var mı?Pazartesi doktor kontrolünde de soracağım ama burdan da tecrubelerinizi almak istedim