Bebeğim 4 aylık oldu ve emzirme sorunu başladı ve uyuturken aşırı ağlama... Kayınbabam bir hocaya danışmis( birçok kişiye faydası dokunan biri).Hoca demiş ki" Abdestli emzirsin muhakkak." sakinleşmesi için de bol bol Ayetel Kürsi okusun ve el-Halim zikrini çeksin demiş.Abdestli emzirdim bunu duyunca ve hiç emmemezlik yapmadı çok şükür 🤗 Siz de deneyin 🌺